środa, 26 grudnia 2012

Prolog

A działo się to...
Dobra, dobra. Darujmy sobie smętny początek, dobrze? To jest tak nudne i oklepane, że aż mi włosy stają dęba, gdy tylko myślę o czytaniu kolejnego nudnego prologu. Co ten autor sobie myślał? Że jest jakiś nad przeciętny? Kolejny powód dla którego rzuciłam książki.
No dobrze, ale może jednak dasz mi dokończyć? A więc...
Nie dotarło?
Zacznijmy od tego, że... Jesteśmy w połowie opowiadania, a ktoś mi bezczelnie przeszkadza!
Pozer.
Wolałem Cię inną.
Jaką?
Z warkoczem i w okularach.
No chyba nie!

ruda

11 komentarzy:

  1. Po jakimś czasie zrozumiałam ,że to jest rozmowa pomiędzy dwoma osobami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodasz zakładkę obserwatorzy ?
    Jakąś chwilę temu blog wyglądał lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracuję nad tym słodziutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zmieniaj ! Jest super! Tylko ta weryfikacja obrazkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. och, ujęło mnie to. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim prologiem! : O Mam nadzieję, że będziesz to kontynuować, bo mam taki... niedosyt, po tym intrygującym tekście. Ta rozmowa między chłopakiem i dziewczyną jest świetna."Wolałem Cię inną." jest bardzo szczere. Powinnam napisać coś jeszcze, bo z reguły piszę całkiem długie komentarze, ale myślę, że na to będę miała czas przy kolejnych rozdziałach :D

    Zapraszam serdecznie do mnie na www.the--librarian.blogspot.com może Ci się spodoba :D

    i mam pytanie: czy informujesz o nowościach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym informowaniem to u mnie trudno, bo raz się chce, raz się nie chce, więc z tego zrezygnowałam ;)

      Usuń
    2. Będziesz miała okazję do rozpisania się.

      Usuń
  6. O rany! To jest po prostu powalające! Aż mi słów zabrakło! Ollie ty jesteś nieprzewidywalna! Leć natychmiast po tą swoją herbatka, przykryj się kołderkę i twórz dla nas kolejny piękny rozdział! Chyba, że chcesz niedłgo ujrzeć mój smętny nagrobek ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdź gdzie najlepiej zalozyc konto bankowe na ipko konto bankowe

    OdpowiedzUsuń